מנהלות משרד כלליות ובכירות ממלאות תפקידים חיוניים בחברות וארגונים מכל מגזרי המשק. במקרים רבים יושבת המזכירה בצומת העצבים של הארגון ודואגת לפעילות חלקה, איכותית, מסודרת ומאורגנת ככל האפשר. על מנת לעשות זאת היא נעזרת בכלים המסורתיים העומדים לרשות המזכירה, ובנוסף אליהם גם טכנולוגיות מתקדמות בתחומי המחשב והתקשורת. על המזכירה לדעת כיצד לנצל בצורה אופטימאלית, יעילה ומושכלת את המשאבים העומדים לרשותה ואת זרימת המידע, ומובן שלשם כך יש צורך בכישורים מגוונים ובידיעות מקצועיות נרחבות.
מכללת אינטלקט אקדמון מזמינה אותך להצטרף אל קורס מנהלת משרד כללית + בכירה, בפיקוח משרד הכלכלה. מדובר בקורס שיכשיר אותך לניהול אפקטיבי של משרדים בעידן הדיגיטלי והאלקטרוני, ותוכלי למלא תפקיד מרתק ומאתגר הכולל הרבה יותר תחומי אחריות וכישורים לעומת העבר.
הרבה יותר ממזכירות קלאסית
כל מי שעובד/ת בתחום המזכירות יודע/ת שעמדת המזכירה בימינו שונה מאוד מזו של המזכירה הקלאסית. בין היתר, עומדות לרשות המזכירה תוכנות מחשב ייעודיות לניהול פגישות, ניהול זמנים, מעקב אחר לקוחות ותיקים, מדפסות רגילות ומשולבות עם סורקים ופקסים, יישומי מחשב של אופיס כמו וורד, אקסל, פאואר פוינט ואחרים, כלים ייעודיים להפקה של דוחות, רשת האינטרנט על שלל הפלטפורמות שלה כגון משלוח מיילים בתפוצות פרטיות ונרחבות, וכן המכשירים הסלולריים והאפליקציות המיוחדות שלהם. במילים אחרות, המזכירה חייבת להפגין שליטה גבוהה במערכות אלו ואחרות, בעוד אחראית על ניהול רשומות ומידע בתוך הארגון או החברה, וגם מחוצה להם. המזכירה מהווה נקודת מעבר מרכזית לרשומות אלו ובמידה רבה היא אחראית על התנהלותן החלקה, היעילה, הבטוחה והמדויקת. בד בבד, עליה לטפל בהיבטים נוספים תוך שימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים, כמו תיאום פגישות וישיבות, קבלת קהל, חישובים כספיים, ניהול קופה ועוד.
קורס חשוב ומעניין
קורס מנהלת משרד כללית ובכירה במכללת אינטלקט אקדמון נפרש על פני 214 שעות ועוסק במגוון רחב של תחומים עדכניים ורלוונטיים לעבודת של המזכירה ולניהול המשרד בימינו. מדובר בתחומים המעשירים את הידע שלך באופן תיאורטי ומעשי כאחד, מרחיב את ההיכרות של עם סביבת המשרד הממוחשבת, ומאפשרים לך להשתלב בתפקידים אדמיניסטרטיביים שונים בקשת רחבה של ארגונים וחברות.
בין היתר, במהלך הקורס לומדים על דיני עבודה, יחסי עבודה, חשבונאות ומבוא לכלכלה, התנהגות ארגונית, מערכות המשרד, תקשורות ויחסי ציבור, תורת המנהל, מבוא למנהל משאבי אנוש ועוד. בתוך כך, בלימודים משולבות סדנאות המיועדות לשפר את המיומנויות בעבודה, ולשפר את יכולות המנהיגות והניהול שלך. כמו כן, על מנת להכין אותך לקראת ניהול המשרד בעידן הדיגיטלי, בקורס קיים דגש על סביבות ממוחשבות לרבות תפעול מערכות ERP, יצירת תכתובות ומסמכים, יצירת מצגות, עיבוד מידע, חישובים, אינטרנט ויישומי גוגל, ניהול משימות ויומנים, תקשורת דיגיטלית ועוד.
לפרטים נוספים על הקורס ולביצוע הרשמה, התקשרו אל נציגי המכללה בטלפון *9233.