גם אם האתר שלכם הוא אתר ותיק שמקבל טראפיק מ-PPC בפייסבוק או מקידום אורגני בגוגל, עדיין יש מגוון רחב נוסף של מקומות לפרסם בהם ולהביא מהם טראפיק איכותי רלוונטי לאתר שלכם. במאמר הזה אנחנו נדבר עם היתרונות של קידום ממומן ביוטיוב.
יתרונות לפרסום ממומן ביוטיוב
פרסום ביוטיוב הוא אחד ממהלכי האסטרטגיה הטובים ביותר שאתם יכולים לעשות כמשווקים של עסקים או חברות. ליוטיוב כפלטפורמה יש טווח חשיפה עצום ואת הקמפיינים אתם מנהלים מתוך מערכת הפרסום של גוגל, Google Ads. קראו למה אתם חייבים להתחיל לפרסם ביוטיוב:
1. פרסום חסכוני
אם עבדתם בעבר במתכונת של PPC בעבר, אתם כבר יודעים שזה מודל תשלום חסכוני. זה משתלם מכיוון שאתם משלמים רק כאשר מישהו לוחץ על המודעה שלכם. בנוסף, בהגדרות של הביד אתם יכולים להחליט כמה אתם מוכנים לשלם על כל קליק. בעזרת 2 המאפיינים הללו אתם תוכלו לוודא שלעולם לא תוציאו יותר מדי על קמפיינים PPC ללא תמורה.
2. פרסום עם וידאו עוזר לכם להתחבר לקהל
כמות גדולה של גולשים באינטרנט מעידים שיותר קל להם להתחבר למותגים ולעסקים בעזרת סרטונים. הקהל שצופה בסרטון יכולים להבין בעזרת סרטונים כיצד המוצרים או השירותים עובדים ומי בעצם האנשים שנמצאים מאחורי החברה. בנוסף, ליוטיוב יש אפשרויות שונות לפורמטים ומיקומים של מודעות ככה שתוכלו להתאים את האסטרטגיה בהתאם לקהל.
3. קל למדוד את המדדים ביוטיוב
אם אתם מריצים קמפיין באסטרטגיה הדיגיטלית שלכם ולא מודדים את ההצלחה שלו אתם מבזבזים את הזמן שלכם וזה תקף גם לגבי קמפיינים ביוטיוב. חיוני מאוד לנטר ולמדוד את תוצאות הפרסום שלכם. לחצו על הלשונית Analytics בחשבון היוטיוב שלכם ושם תוכלו ללמוד עוד על הקהל שצפה המודעות ועל ביצועים של כל סרטון ספציפי. במידה ואתם רוצים לעקוב אחר התקציב שהושקע בכל סרטון וכל מה שקשור לתקציבים אתם צריכים לעבור למערכת של Google Ads.
4. פרסום ביוטיוב מספק תוצאות מהירות
מכיוון שליוטיוב יש יותר מ-2 מיליארד משתמשים חודשיים, תוכלו לטרגט את הקהל שלכם בצורה המדויקת ביותר מה שיגרום לתוצאות איכותיות ומהירות. בעזרת בסיס המשתמשים המדהים הזה נוצרה פה פלטפורמת פרסום מעולה שמציגה תוצאות מהר. טרגטו את הקהל הרלוונטי ביותר עבורכם כדי להשיג תוצאות מקסימליות.
לסיכום
בין אם אתם בעלים של חברת אחסון אתרים או שיש לכם חנות איקומרס בתחום האופנה, תמיד תוכלו לייצר תוכן וידאו שאותו תוכלו לפרסם באמצעות פרסום ממומן ביוטיוב. כיום רוב הקהל באונליין מעדיף לצרוך תוכן בפורמט של סרטונים מאשר בטקסט ולכן הפרסום ביוטיוב הפך לכל כך אפקטיבי. חשוב שתקפידו על בחירת הפורמט הנכון למודע, טרגוט מדויק של הקהל ותכינו סרטונים שיגרמו לקהל שלכם לייצר מעורבות לסרטון, להתחבר למותג וגם להפוך ללקוחות משלמים.