Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מגוון טיפולים במים

מגוון טיפולים במים
קרדיט:CANVA

שיאצו במים

שיאצו במים נחשב לטיפול יעיל גם בגלל הסביבה בה הוא נעשה. המים החמימים מרגיעים ואף יוצרים לחצים חיוביים על השוהים בהם. שיאצו הינה שיטת טיפול הלקוחה ממזרח אסיה ובעלת יתרונות רבים. כל טיפול יותאם לסיטואציה בה מצוי הלקוח ולצרכיו. מתחם "טיפה אחרת" – תרפיה במים חיים עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רב.

שיאצו במים – ממוקד ומהנה

שיאצו במים הינו פרקטי ועשוי לפתור בעיות בריאות שונות. יחד עם זאת, הוא מהנה בגלל סביבת המים העוטפים את הגוף. הגוף מצוי בתנאי חוסר משיכה ויוצרים לחצים חיוביים המקלים על נפיחויות קיימות, המשחררים שרירים, מרפים מפרקים, תורמים לנשימה נכונה ועוד. כל אלו הינם תנאים אידיאליים לטיפולים הנדרשים. תורת השיאצו מדברת על הימצאות ערוצי האנרגיה הנמתחים לאורך כל הגוף. הטיפול נעשה באמצעות לחיצות באמצעות אצבעות ומרפקים על נקודות המצויות על הערוצים או בקרבתם. כל נקודה מיוחסת לאיברים או לחוליים אחרים בגוף. לחיצה עליה מקלה ומרפאת את המקום המטופל. קיימת מפה מפורטת של נקודות אותה לומדים בקורס שיאצו. המסיימים אותו בהצלחה זוכים לתעודה המסמיכה אותם לטיפולים. בראשית כל טיפול ייעשה אבחון קצר ועל פיו יאותרו הנקודות הרצויות בדרך לטיפול מקיף. הטיפולים מתאימים לבני שני המינים, לזוגות, לנשים בהריון ועוד. הסביבה המימית מקלה על קבלתם, כמו גם, על המטפל המשקיע.

טיפול מותאם

הטיפול, עצמו, מותאם ספציפית לצרכי המטופל, למצבו הנפשי והגופני, לסימפטומים אשר הוא חווה, לצרכיו הנוכחיים ועוד. הרצון בטיפולים אלו מגיעים בתקופות מתח, לאחר טראומות, ניתוחים, מחלות עקשניות ועוד. יש הרוצים אותם לתחזוקת גוף ונפש שוטפת. התוצאות נהדרות ותורמות מאוד לשקט הנפשי כמו גם להתחדשות אנרגיה חיובית. הן מאופיינות בירידת מתח, בשינה עמוקה יותר מאשר בעבר ועוד.

שירות במתחם מסודר

מתחם "טיפה אחרת" – תרפיה במים חיים עוסק בתחום ומומלץ לקבל בו טיפולים מקצועיים המלווים ביחס אישי. שירותיו המקיפים כוללים ייעוץ לכל מתלבט, בחירת שיטות טיפול, מחירים נוחים ועוד. מנהלת אותו מוסמכת לנושא בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן. היא תשמח לשרת נוספים.

טיפולי וואטסו

טיפולי וואטסו מוצעים לבני שני המינים בגילאים שונים. הם מתאימים במצבים שונים אבל חשובים אף יותר לאחר טראומות וניתוחים ובסיטואציות גופניות ונפשיות מורכבות אחרות. הטיפולים נעשים במים ובשל כך אפקטיביים מאוד. הם תורמים לשחרור הגוף ולרוגע נפשי. מתחם "טיפה אחרת" – תרפיה במים חיים עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע חשוב.

טיפולי וואטסו – על ידי מטפלים מוסמכים

טיפולי וואטסו נעשים בהתאמה לבקשות הלקוח. הם כוללים פעילויות שונות בתוך מים חמימים העוטפים את הגוף ומרגיעים אותו. הסביבה המימית הינה חמה ונעימה ומאופיינת בהיעדר כוח משיכה. לכן, ניתן לבצע טיפול שיאצו יעיל ובנוסף, מסאז', תרגילים ומתיחות מגוונים. כל אלו מהווים שילוב נהדר התורם רבות לשרירי הגוף, למפרקיו ולאיברים שונים בו. שיאצו כולל לחיצות על נקודות שונות בגוף. התורה מגיעה מהעולם הסיני וגורסת כי לאורך הגוף קיימים ערוצי אנרגיה הנקראים מרידיאנים. לחיצות בנקודות שונות עליהם או בקרבתם מביאות להקלות בכאבים ובסימפטומים אחרים מטרידים בחלקי ואברי גוף שונים בהתאמה לנקודות הלחיצה הנבחרות. קיימת מפת מפורטת המגדירה אותן ומטפל מוסמך מטפל על פי אבחון מקדים. הטיפול מוגדר כטיפול עוטף ומשום כך, מתאים מאוד לביצוע במים.  מסאז' נהדר ותרגילי תרפיה שונים משלימים טיפול רב שלבי התורם לרגיעה, לשחרור איברים מתוחים ולהתחדשות גופנית ונפשית.

טיפול מותאם ספציפית

וואטסו יעיל וטוב יותר, לרוב, בהשוואה לטיפולים הנערכים על מזרן או משטח חיצוני אחר. כל טיפול מותאם ספציפית למטופל, לצרכיו, למצבו הנפשי והגופני, לסימפטומים אותם הוא חווה ואשר בגללן הוא מגיע ועוד. ניתן ואף מקובל לקבל טיפול גם לצורך תחזוקה שוטפת של הגוף והנפש. רצוי, כמובן, אף לקבל סדרת טיפולים הנותנים מענה מעולה בתקופות מתוחות. אחרי כל טיפול ניתן לחוות ירידת מתח, שיפור בפעילות הגופנית, שינה עמוקה יותר ועוד.

שירות במתחם מאובזר

מתחם "טיפה אחרת" – תרפיה במים חיים עוסק בתחום ומומלץ לקבל בו טיפולים מקצועיים שנלווים אליו יחס אישי. שירותיו כוללים, ייעוץ, הקשבה והפנמה, מחירים נוחים ועוד. מנהלת אותו מוסמכת לנושא בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבות לאורך זמן. היא תשמח לשרת נוספים.

טיפול וואטסו זוגי

טיפול וואטסו זוגי משלב טיפול איכותי לשני בני הזוג. הרווח הוא כפול ומכופל, וכמובן, שתורם לזוגיות. הוא מתבצע על ידי שני מטפלים בו זמנית. התרומה לגוף ולנפש של כל אחד מבני הזוג הוא רב ומעשיר. מתחם "טיפה אחרת" – תרפיה במים חיים עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רלוונטי.

טיפול וואטסו זוגי – מהנה ומשחרר

טיפול וואטסו זוגי מהנה ומשחרר, ובמקרים מסוימים, גם פותר בעיות גופניות. כל אחד מבני הזוג ייהנה מטיפול משולב בפעילויות שונות כך, שיאצו, מסאז', תרגילי הרפיה ועוד. המים נחשבים לסביבה נהדרת לטיפולים בגלל היעדר כוח המשיכה, הלחץ ההידרוסטטי שהם יוצרים, המעטפת הנעימה שהם מספקים לגוף, התרומה לרוגע ולשקט נפשי ועוד. יותר מכך, הטיפול במים הינו אפקטיבי יותר מאשר בסביבה חיצונית על מזרן או משטח קשיח אחר. המטופלים נענים ומוכנים יותר לסדרת הטיפולים ובעקבות זה גם מרוויחים יותר. חלק בלתי נפרד מכל טיפול הוא השיאצו שהינו תורת ושיטת טיפול מזרח אסיאתית. מדובר על לחיצות בנקודות נבחרות לאורך או בקרבת ערוצי אנרגיה הקרויים מרידיאנים והקיימים לכל אורך הגוף. לחיצה על נקודות שונות עליהם או בקרבתם מטפלת באיברים, מפרקים ונגעים שונים המיוחסים להם. קיימת מפה מפורטת אותה מכירים המטפלים המוסמכים ועל פיה הם פועלים. הטיפול נעשה בהתאם לאבחון מקדים.

טיפול מותאם

הטיפול מותאם ספציפית לבקשות וצרכי בני הזוג. במהלכו יושם דגש על הנקודות הבעייתיות. הוא נועד לסיטואציות מורכבות ומגוונות בהם נתונים המטופלים. כך, לאחר טראומות גופניות או נפשיות, בעת תקופה מתוחה המשפיעה לרעה על הגוף ועוד. הוא מתאים גם לתחזוקת גוף ונפש. לאחריו יחוו שניהם בירידת מתח, בשיפור באנרגיות, ייהנו משינה עמוקה יותר מאשר בעבר, ירעננו את הזוגיות הקיימת ועוד.

שירות עם משמעות

מתחם "טיפה אחרת" – תרפיה במים חיים עוסק בתחום ומומלץ לקבל בו טיפולים מקצועיים שנלווים אליהם יחס אישי. שירותיו מקיפים וכוללים ייעוץ, טיפול מסור, מחירים נוחים ועוד. מנהלת אותו מוסמכת לנושא בעלת ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים ממתן שירותים איכותיים ללקוחות רבים לאורך שנים. היא תשרת בשמחה נוספים.

בואו לקרוא מגוון כתבות מעניינות
עורך דין לענייני משפחה- הרבה מעבר לגירושין
אצל רבים עורך דין לענייני משפחה מוכר בתור עורך הדין...
אולם לחינה במרכז
רוצים לעשות חינה ולהזמין את כל המשפחה? ברור לכם שאתם...
בחירה נכונה של יועץ משכנתאות- צעד חשוב לעתידכם הכלכלי
משכנתא היא הלוואה ארוכת טווח שהסכום שלה הוא גבוה ביותר...
כל מה שצריך לדעת לפני שעושים קעקוע ראשון
קעקועים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. למעשה, כולנו...
טיפים שימושיים של עורך דין מומחה לנושא נהיגה בשכרות
יין ישמח לבב אנוש וכך גם בירה, וויסקי, וודקה ושאר...
בלי פאניקה, הנזילה בשליטה!
כל מה שקורה מעבר למה שרואות עינינו יש לו פוטנציאל...
למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים...
מה חשוב לדעת על קניית פסנתר?
רכישת פסנתר היא החלטה משמעותית, בין אם אתם מתחילים ללמוד...
רישום עוסק מורשה
רישום עוסק מורשה
כל בעל עסק חייב לרשום את העסק ברשות המיסים: מס...
עורך דין מומלץ לגירושין המאם חליאל
מי שמתחיל תהליך של גירושין וסיום קשר זוגי ומשפחתי רוצה...
סובלים מהפרעות שינה? כנסו וגלו איך לשפר את איכות השינה שלכם כבר הלילה
בשיתוף ד"ר סאלח נזאל, מכון נשימה בריאה שינה איכותית חיונית לבריאות...
למה כדאי לחפות קירות דווקא באלומיניום?
חיפוי קירות חוץ מהווה דבר מאוד נפוץ בשנים האחרונות. החומרים...
איך אתם מוצאים את התרופות שמשפרות לכם את איכות החיים?
יש תרופות ותכשירים שלא מוותרים עליהם משום שהם התשובה הטובה...
כל הטיפים לבחירת חברת הובלות
אם אתם עוברים דירה בקרוב, חשוב מאוד שתדעו כי אחד...
זומנתם לחקירה לאחר תאונה? התייעצו עם עורך דין
תאונות דרכים קורות לא מעט בדרגות חומרה שונות, מתאונות קלות...
הטיפול המסור ביותר בכם ובמשפחה שלכם
עורך הדין של המשפחה שלכם מלווה אתכם ברגעים מאוד משבריים...