Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הכירו: טכנולוגיות מתקדמות של מכונות כביסה

הכירו: טכנולוגיות מתקדמות של מכונות כביסה
מקור freepik

אמנם מכונות הכביסה של היום דומות במהותן למכונות הכביסה של שנים עברו, אבל בפנים מדובר על עולם חדש ומשוכלל הרבה יותר של כביסה וניקוי הבגדים שלכם. מכונות הכביסה המתקדמות והחדישות המוצעות היום בשוק התקדמו מאוד מבחינה טכנולוגית, עם תכונות חדשות המשפרות את ביצועי הכביסה ואת היעילות הכוללת של המוצרים, טכנולוגיות מתקדמות ומאפיינים חכמים שהופכים את מלאכת הכביסה לקלה, אפקטיבית ופשוטה יותר מבעבר, תוך חיסכון באנרגיה ומודעות סביבתית. 

אם אתם עומדים לפני רכישת מכונת כביסה חדשה, ריכזנו עבורכם את הטכנולוגיות המתקדמות והחדשות שעליכם להכיר, כדי שתוכלו לבחור בחכמה ולרכוש מכונת כביסה שגם תתאים לצרכים שלכם, גם תשדרג את חוויית הכביסה שלכם וגם תאפשר לכם לקחת את הכביסה שלכם לרמה הגבוהה ביותר של איכות, יעילות, נוחות ופשטות. 

הכירו: טכנולוגיות מתקדמות של מכונות כביסה
מקור freepik

הוספת כביסה גם אחרי שכבר הפעלתם מכונה

זהו פתרון פשוט וגאוני, שכל מי שאי פעם עשה כביסה קיווה שמישהו ימציא – האפשרות להוסיף פריטי כביסה, גם לאחר שכבר הפעלתם מכונה ובלי הצורך המעצבן לעצור את המכונה, לחכות לסיום השהיית נעילת הדלת ולפעמים לבטל כליל את התכנית שהופעלה, רק כדי להוסיף כמה פריטים בודדים ששכחתם או שמצאתם לאחר שכבר הפעלתם כביסה. מאפיין הוספת הכביסה לאחר ההפעלה הומצא ויושם ע"י סמסונג, הענקית הקוריאנית המציעה מכונות כביסה חכמות ומשוכללות. מדובר על דלת קטנה וייעודית המובנית בתוך דלת הכביסה הראשית – מצאתם פריט שאתם רוצים להוסיף לכביסה אבל כבר הפעלתם מכונה? אין בעיה, פשוט פותחים את דלת ה-AddWash וזורקים את הפריט פנימה. 

תוף כביסה חדשני עם לוח אחורי המסתובב בכיוון הנגדי

כדי לכבס את הבגדים, מכונות כביסה מזרימות לתוך תוף הכביסה מים וחומרי ניקוי, אך אלמנט מהותי בניקוי והוצאת לכלוך מתוך סיבי הבד הוא סיבוב תוף הכביסה וערבול הפריטים יחד עם המים וחומר הכביסה. טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת לוקחת את סיבוב תוף הכביסה לרמה הבאה, עם מבנה מיוחד של תוף מרכזי גדול ועם מאפיינים פיזיים להגברת יעילות הכביסה (מבנה, צלעות, חורים וכו') ולוח אחורי נפרד – כאשר התוף והלוח האחורי יכולים להסתובב בכיוונים מנוגדים ובצורה עצמאית. זה מספק תנועה דינמית יותר של הכביסה בתוך המכונה, הפעלת יותר כוח ניקוי אך בו זמנית קיצור משמעותי של זמני הכביסה והגנה איכותית את הבד. גם מאפיין חדשני זה נמצא במכונות המתקדמות של סמסונג, נקרא QuickDrive.

שימוש חכם ויעיל יותר בחומרי הכביסה

כאמור, מכונות כביסה חדישות אולי נראות חיצונית זהות למכונות כביסה ישנות יותר, אך מתחת לחיפוי החיצוני מדובר על עולם חדש ומופלא של מיכון, חיישנים, מבנה מרכיבי הכביסה, מחשוב וכן הלאה. כך, יש היום טכנולוגיות מתקדמות למכונות כביסה אשר מיישמות שימוש חכם, יעיל ומשוכלל יותר בחומרי הכביסה, כדי לספק ניקוי עמוק ואיכותי יותר, בפחות זמן ותוך שימוש בפחות מים. קחו למשל את טכנולוגיית EcoBubble אשר מקציפה את סבון הכביסה עם תוספת אוויר למים, מה שיוצר בועות סבון זעירות החודרות עמוק יותר לסיבי הבד ומסירות לכלוך, מהר יותר, יעיל יותר ועם שימוש במים בטמפרטורה נמוכה יותר. 

טכנולוגיות כביסה חדשות נוספות לשדרוג כולל של הכביסה שלכם

  • חיבור של המכונה לרשת Wi-Fi והתממשקות לאפליקציה ייעודית – לסטטיסטיקות, הפעלה מרחוק, דיווח על סיום מחזור כביסה ושאר מידע דיגיטלי אפקטיבי ונוח.
  • טכנולוגיות הנדסיות להפחתת רעידות מכונת הכביסה שלכם – תורם להארכת החיים שלה וכמובן מפחית את הרעש ומבטל תזוזות של המכונה בכיבוס פריטים גדולים וכבדים. 
  • תכניות כביסה מהירות במיוחד, עם ביצועים איכותיים – מעולה לכמויות קטנות של בגדים לא מאוד מלוכלכים ושאתם זקוקים להם בדחיפות יחסית.
  • מכונות כביסה משולבות מייבש – שני מכשירים בתוך מכשיר אחד, לחדרי כביסה קטנים במיוחד.
  • חיישנים מרובים ומחשב פיקוד מרכזי מתקדם לשקילת כמות הכביסה, הבנת הרכב הכביסה וכן הלאה – כדי לספק ביצועים טובים יותר, לחסוך בחשמל ובמים ולהגן על הבגדים שלכם.

לסיכום: יש היום מכונות כביסה משוכללות ומתקדמות במיוחד, עם יכולות רבות המאפשרות לכם התאמה אישית מושלמת למכונה שהכי מתאימה לאורח החיים שלכם ושפע של טכנולוגיות שיהפכו את משימת הכביסה ליעילה, נוחה וקלה יותר.

בואו לקרוא מגוון כתבות מעניינות
עורך דין לענייני משפחה- הרבה מעבר לגירושין
אצל רבים עורך דין לענייני משפחה מוכר בתור עורך הדין...
אולם לחינה במרכז
רוצים לעשות חינה ולהזמין את כל המשפחה? ברור לכם שאתם...
בחירה נכונה של יועץ משכנתאות- צעד חשוב לעתידכם הכלכלי
משכנתא היא הלוואה ארוכת טווח שהסכום שלה הוא גבוה ביותר...
כל מה שצריך לדעת לפני שעושים קעקוע ראשון
קעקועים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו. למעשה, כולנו...
טיפים שימושיים של עורך דין מומחה לנושא נהיגה בשכרות
יין ישמח לבב אנוש וכך גם בירה, וויסקי, וודקה ושאר...
בלי פאניקה, הנזילה בשליטה!
כל מה שקורה מעבר למה שרואות עינינו יש לו פוטנציאל...
למה לא כדאי לוותר על עיצוב הפנים של ביתכם?
רוב האנשים מרגישים נוח בביתם כפי שהם מעצבים אותו ויודעים...
מה חשוב לדעת על קניית פסנתר?
רכישת פסנתר היא החלטה משמעותית, בין אם אתם מתחילים ללמוד...
רישום עוסק מורשה
רישום עוסק מורשה
כל בעל עסק חייב לרשום את העסק ברשות המיסים: מס...
עורך דין מומלץ לגירושין המאם חליאל
מי שמתחיל תהליך של גירושין וסיום קשר זוגי ומשפחתי רוצה...
סובלים מהפרעות שינה? כנסו וגלו איך לשפר את איכות השינה שלכם כבר הלילה
בשיתוף ד"ר סאלח נזאל, מכון נשימה בריאה שינה איכותית חיונית לבריאות...
למה כדאי לחפות קירות דווקא באלומיניום?
חיפוי קירות חוץ מהווה דבר מאוד נפוץ בשנים האחרונות. החומרים...
איך אתם מוצאים את התרופות שמשפרות לכם את איכות החיים?
יש תרופות ותכשירים שלא מוותרים עליהם משום שהם התשובה הטובה...
כל הטיפים לבחירת חברת הובלות
אם אתם עוברים דירה בקרוב, חשוב מאוד שתדעו כי אחד...
זומנתם לחקירה לאחר תאונה? התייעצו עם עורך דין
תאונות דרכים קורות לא מעט בדרגות חומרה שונות, מתאונות קלות...
הטיפול המסור ביותר בכם ובמשפחה שלכם
עורך הדין של המשפחה שלכם מלווה אתכם ברגעים מאוד משבריים...