בין אם אתם שולחים חבילת יום הולדת לקרוב משפחה או שולחים סחורה לצרכנים, חשוב לדעת איך לארוז חבילה ולאבטח אותה כך שהמוצר שלכם יגיע בבטחה אל היעד. בעת בחירת האריזה המתאימה חשוב לקחת בחשבון את ההוצאה הכלכלית סביב המשלוח. סביר להניח שתצטרכו לשלם הרבה יותר כדי לשלוח חבילה גדולה, ולכן כדאי להתאים את גודל האריזה לגודל המוצר, כדי לא לשלם מעבר לנדרש. הסחורה שלכם לא תהיה מוגנת מספיק בקופסה קטנה מדי, ועבור קופסה גדולה מדי תזדקקו להרבה חומר אריזה כדי למלא את החלל הריק. כדי למקסם את השימוש בחומרי אריזה ולמזער את הוצאות המשלוח הכוללות, מצאו קופסה במידה הנכונה. בנוסף, לא רק בעת משלוח, אלא גם במהלך האחסון, קופסאות מתאימות נשמרות טוב יותר על המשטחים, ניתן לעטוף אותם עם ניילון סטרץ, ולשמור אליהם כיחידה אחת.
היזהרו מאריזת יתר- איך לא להגזים עם חומרי אריזה?
אם אתם אורזים מוצרים יתר על המידה, ייתכן שתצטרכו להשתמש בקופסה גדולה מהנדרש, מה שמעלה את העלות והכמות של מוצרי אריזה בהם תשתמשו, כמו גם את העלות הכוללת של החבילה. באופן טבעי, חשוב לוודא שהפריט שאתם מספקים עטוף בניילון בועות או נייר אריזה. עם זאת, אין צורך להגזים. לדוגמה, שתי שכבות של ניילון בועות יספיקו בעת שליחת שעון, אבל השעון המרופד עדיין צריך להיכנס לקופסה קומפקטית.
כפי שכבר קבענו, ייתכן שתוכלו לחסוך כסף על ידי שימוש בקופסה או מעטפה קטנה יותר. לעתים קרובות, אריזת המוצרים שלכם בצורה מסודרת תאפשר לכם לשלוח יותר מוצרים באריזה קטנה יותר. לשלוח לקונה חולצה בדואר? יש לקפל את החולצה בזהירות כדי להיכנס אותה לשקית אריזה במקום לזרוק אותה ברשלנות לקופסה.
איך לבחור אריזה אישית למוצר שלכם?
ללא יוצא מן הכלל, אריזה שתוכננה במיוחד עם מיתוג מותאם אישית מסייעת להצלחת החברה. היתרונות של מיתוג ואריזה מותאמים אישית מאפשרים לצורה, גודל, סגנון, צבעים, חומר וגימור של חבילה להתאים בקלות לגודל ולאסתטיקה של המוצרים. זו עשויה להיות התשובה הטכנית לשאלה, "מהי אריזה בהתאמה אישית?" אבל זה לא באמת מתייחס לסיבות מאחורי המשמעות של אריזות מותאמות לעסק.
האם האריזה היא המרכיב הכי מכריע במותג? זה מה שחלק מהאנשים היו אומרים. אבל לא משנה אם גם אתם חושבים כך, כי אריזה מתאימה היא ללא ספק חלק חשוב מהחוויה של הלקוחות שלכם. מיתוג ואריזה בהתאמה אישית של חברת ג.כ. שיווק כלפון בע"מ מעבירים מידע על החברה שלכם, מציגים את הרעיון ועקרונות החברה. זה מספק הזדמנות ליצור קשר ישיר בין החברה ללקוחות הפוטנציאליים. זו הזדמנות ליצור אינטראקציה עם אנשים באופן ייחודי ובלתי נשכח.