בשורה נהדרת לתושבי קריית ביאליק; העירייה מתכננת להקים מרכז שירות לתושב בו יוכלו לקבל תושבי העיר את כל השירותים הנחוצים להם.

קרית ביאליק הולכת ומתפתחת, ואיתה עתיד לצמוח גם מספר התושבים. במטרה להיערך לקליטה מיטבית של התושבים החדשים, עיריית קרית ביאליק החליטה להקים מרכז שירות לתושב שירכז את כל השירותים הנחוצים לתושבים. ריכוז השירותים תחת קורת גג אחת, יקל על התושבים ויהפוך את מתן השירות ליעיל ונגיש יותר.
עיריית קרית ביאליק החליטה להקים את המרכז מתוך חשיבה מעמיקה, בהבנה כי מרכז השירות הינו חלון הראווה של העיריה, כשמדובר בנקודה הראשונה בה יפגשו התושבים החדשים את הממסד המקומי. במצב הקיים, על התושבים הזקוקים לשירותי העירייה לבקר בבניניי העירייה במחלקות השונות, כשהם תלויים בשעות קבלת הקהל המשתנות ממחלקה למחלקה, דבר שיוצר אי נוחות בקרב התושבים.
בשונה מהמצב הקיים, מרכז השירות החדיש יאפשר למשפחות החדשות להפגש עם נציג אשר יעניק להם פתרונות בנושאי הארנונה, מים, הרשמה למוסדות החינוך, תשלום מיסים, קבלת הנחות ובירורים נוספים להם יזדקקו. בנוסף יוכלו לברר במרכז השירות על שירותים נוספים הניתנים בעיר כגון נושאי תרבות ופנאי, תכניות בינוי ועוד.
המרכז ימוקם בכניסה לקריית ביאליק, עבור אלו המגיעים מכביש 79, בין השכונות הוותיקת והחדשות. המבנה ישתרע על כ-200 מ"ר ויעוצב בצורה נעימה וביתית על מנת להעניק לתושבים את התחושה – שיש מי שיקשיב ויעזור להם בענייניהם. בנוסף, מתוכננות חניות רבות מסביב למבנה, לרבות חניות נכים למטרות הנגשה מרביות. המוקד העירוני גם הוא יעבור למבנה החדש וישתדרג מבחינת המכשור הטכנולוגי החדיש ביותר; מצלמות אבטחה הפזורות ברחבי העיר ומשדרות למוקד 24 שעות ביממה, ועוד.
מראש העיר, מר אלי דוקורסקי נמסר כי, "החלטנו לרכז תחת קורת גג אחת את כל השירותים הנחוצים לתושבים החדשים. אנו מבקשים לתת את התחושה המשפחתית ותחושת השייכות לאנשים שבאים מחוץ לעיר ולא מכירים את הקריה על מנת שמהרגע האשון, עוד טרם האכלוס בפועל של דירתם הם ירגישו חלק מהקהילה".