הסדנא נפתחה בדברי ברכה של סמנכ"ל העירייה ליאור טרגן והמשנה לראש העיר ד"ר רויטל שורץ-סבירסקי.

במהלך הסדנה בה השתתפו עובדי המוקד העירוני ומרכז שירות לתושב, שמעו העובדים את הרצאתה של מתנדבת נגישות ישראל צפון-נ.י.צ., סמדר הרוש. סמדר חלקה את סיפורה האישי עם טיפים להתנהלות נכונה מול אדם כבד שמיעה. לאחר מכן, העבירו נציגי "בקול'" רועי רוטמן וענת כוכבא, הרצאה על לקות שמיעה וחירשות תוך מתן טיפים מעשיים לעובדי המוקד הטלפוני בבואם לתת מענה נגיש לתושב עם מוגבלות בשמיעה.

ראש העיר, אלי דוקורסקי: "קריית ביאליק, כלת אות נגישות הראשונה בישראל, מקדמת את הנגשת שירותים ומוסדות לבעלי צרכים מיוחדים. מרכז שירות לתושב שהקמנו לאחרונה חייב לתת מענה הולם ויעיל לתושבים עם צרכים מיוחדים. אנו משקיעים רבות בכדי לאפשר לעובדים לרכוש מיומנויות מתאימות ".
