כל עסק כיום מחפש את דרכי השיווק והפרסום היעילות ביותר, על מנת לחשוף את העסק לכמה שיותר לקוחות פוטנציאלים. כמו כן, כל עסק מחפש את הדרך לשמור על קשר ישיר ורציף עם קהל הלקוחות שלו ולהעניק להם את המידע הנחוץ אודות מבצעים של העסק, מידע על העסק, הטבות מיוחדות ועוד. בעוד שבעבר, עסקים אשר היו מעוניינים לשמור על קשר רציף עם לקוחותיהם, היו שולחים פרוספקטים פרסומיים לתיבות הדואר שלהם, הרי שכיום ישנה דרך נוחה ויעילה הרבה יותר לצורך שמירה על קשר מעין זה: מערכת לשליחת SMS עבור עסקים, זהו ללא ספק הדבר האידאלי עבור כל עסק שמעוניין לפרסם ולשווק את עצמו בצורה יעילה ואיכותית.
מהי מערכת לשליחת SMS
לכאורה, שליחת הודעות SMS, נראית כמו דבר מיושן למדי. מרבית האנשים בעלי מכשירים סלולריים חכמים ומתקדמים, אינם משתמשים כיום בהודעות SMS. מדובר של שיטת תקשורת שהייתה קיימת בעבר, בזמן שהמכשירים הסלולריים לא היו בעלי פונקציות מתקדמות כפי שהם כיום. אולם, דווקא בשל העובדה שכמעט אף אדם כיום איננו משתמש בהודעות SMS, מדובר בדבר יעיל מאוד עבור עסקים. אדם אשר מקבל SMS, לרוב יפתח אותו מתוך סקרנות. מרבית האנשים כאמור אינם רגילים לקבל כיום הודעות מעין אלה ולכן, כאשר הם מקבלים הודעות שכאלה, הרי שהם פותחים אותם באופן אוטומטי ואף קוראים אותן- דבר אשר מהווה יתרון משמעותי לבעלי עסקים. מערכת לשליחת SMS לעסקים, היא מערכת אשר מאפשרת ליצור רשימת תפוצה של כמות משמעותית של לקוחות, כאשר ניתן לשלוח לכולם באופן מהיר ובלחיצת כפתור אחת מסרים שיווקיים. כל שיש לעשות זה פשוט לנסח את תוכן ההודעה ולשלוח אותה לרשימת התפוצה שהוגדרה מראש.
כיצד מגדירים רשימת תפוצה לשליחת SMS
חשוב שכל עסק יכיר בכך, שחוקית, הוא איננו יכול לשלוח הודעות טקסט עם מסרים פרסומיים, לאנשים אשר לא הצהירו על כך שהם מוכנים לקבל הודעות מעין אלה. לכן, רשימת התפוצה של העסק, חייבת להיות מורכבת מרשימת אנשים שאישרו קבלת הודעות SMS מהעסק. שליחת הודעות לאדם שלא אישר את קבלתן, עלולה להוביל אתכם לתביעה בגין חוק הספאם ולכן, חשוב מאוד להקפיד על הכלל זה. כיצד יוצרים רשימת תפוצה מעין זו? פשוט מאוד. רצוי שכל חנות או עמדת מכירה של העסק, יהיה נציג שירות או מוכר, אשר יציע ללקוחות שנכנסים לחנות, להצטרף למועדון העסק או פשוט לאשר קבלת הודעות על מבצעים והטבות של העסק. לא מעט לקוחות שנכנסים לחנות, נענים לכך ומאשרים באמצעות טופס מיוחד קבלת הודעות מהעסק.
כיצד יוצרים דיוור SMS נכון
על מנת ששליחת הודעות SMS אכן תהיה דבר יעיל עבור העסק, יש להקפיד על כמה כללים:
- חשוב מאוד שהמסר אשר ישלח יהיה מסר תמציתי ותכליתי.
- יש צורך לשלוח הודעות מעין אלה במינון הנכון על מנת שלקוחות לא ימאסו בעסק
- כדאי שהמסרים ינוסחו בצורה מלהיבה, שיווקית ומשכנעת.
- חשוב מאוד להקפיד על אופציה של קבלת הודעה חוזרת מלקוחות באמצעותSMS ושליחת תגובה חזרה על מנת להעניק ללקוח הרגשה שהעסק מתייחס אליו באופן אישי.
- יש צורך להגדיל רשימת תפוצה מדי פעם בפעם ולעדכן רק בדברים שבאמת לקוחות מצפים לשמוע עליהם כגון: מבצעים שווים, הטבות מיוחדות ועוד.
- הדבר האחרון הוא כמובן לבחור במערכת דיוור איכותית אשר תבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר.