Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הכירו: טכנולוגיות מתקדמות של מכונות כביסה

הכירו: טכנולוגיות מתקדמות של מכונות כביסה
מקור freepik

אמנם מכונות הכביסה של היום דומות במהותן למכונות הכביסה של שנים עברו, אבל בפנים מדובר על עולם חדש ומשוכלל הרבה יותר של כביסה וניקוי הבגדים שלכם. מכונות הכביסה המתקדמות והחדישות המוצעות היום בשוק התקדמו מאוד מבחינה טכנולוגית, עם תכונות חדשות המשפרות את ביצועי הכביסה ואת היעילות הכוללת של המוצרים, טכנולוגיות מתקדמות ומאפיינים חכמים שהופכים את מלאכת הכביסה לקלה, אפקטיבית ופשוטה יותר מבעבר, תוך חיסכון באנרגיה ומודעות סביבתית. 

אם אתם עומדים לפני רכישת מכונת כביסה חדשה, ריכזנו עבורכם את הטכנולוגיות המתקדמות והחדשות שעליכם להכיר, כדי שתוכלו לבחור בחכמה ולרכוש מכונת כביסה שגם תתאים לצרכים שלכם, גם תשדרג את חוויית הכביסה שלכם וגם תאפשר לכם לקחת את הכביסה שלכם לרמה הגבוהה ביותר של איכות, יעילות, נוחות ופשטות. 

הכירו: טכנולוגיות מתקדמות של מכונות כביסה
מקור freepik

הוספת כביסה גם אחרי שכבר הפעלתם מכונה

זהו פתרון פשוט וגאוני, שכל מי שאי פעם עשה כביסה קיווה שמישהו ימציא – האפשרות להוסיף פריטי כביסה, גם לאחר שכבר הפעלתם מכונה ובלי הצורך המעצבן לעצור את המכונה, לחכות לסיום השהיית נעילת הדלת ולפעמים לבטל כליל את התכנית שהופעלה, רק כדי להוסיף כמה פריטים בודדים ששכחתם או שמצאתם לאחר שכבר הפעלתם כביסה. מאפיין הוספת הכביסה לאחר ההפעלה הומצא ויושם ע"י סמסונג, הענקית הקוריאנית המציעה מכונות כביסה חכמות ומשוכללות. מדובר על דלת קטנה וייעודית המובנית בתוך דלת הכביסה הראשית – מצאתם פריט שאתם רוצים להוסיף לכביסה אבל כבר הפעלתם מכונה? אין בעיה, פשוט פותחים את דלת ה-AddWash וזורקים את הפריט פנימה. 

תוף כביסה חדשני עם לוח אחורי המסתובב בכיוון הנגדי

כדי לכבס את הבגדים, מכונות כביסה מזרימות לתוך תוף הכביסה מים וחומרי ניקוי, אך אלמנט מהותי בניקוי והוצאת לכלוך מתוך סיבי הבד הוא סיבוב תוף הכביסה וערבול הפריטים יחד עם המים וחומר הכביסה. טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת לוקחת את סיבוב תוף הכביסה לרמה הבאה, עם מבנה מיוחד של תוף מרכזי גדול ועם מאפיינים פיזיים להגברת יעילות הכביסה (מבנה, צלעות, חורים וכו') ולוח אחורי נפרד – כאשר התוף והלוח האחורי יכולים להסתובב בכיוונים מנוגדים ובצורה עצמאית. זה מספק תנועה דינמית יותר של הכביסה בתוך המכונה, הפעלת יותר כוח ניקוי אך בו זמנית קיצור משמעותי של זמני הכביסה והגנה איכותית את הבד. גם מאפיין חדשני זה נמצא במכונות המתקדמות של סמסונג, נקרא QuickDrive.

שימוש חכם ויעיל יותר בחומרי הכביסה

כאמור, מכונות כביסה חדישות אולי נראות חיצונית זהות למכונות כביסה ישנות יותר, אך מתחת לחיפוי החיצוני מדובר על עולם חדש ומופלא של מיכון, חיישנים, מבנה מרכיבי הכביסה, מחשוב וכן הלאה. כך, יש היום טכנולוגיות מתקדמות למכונות כביסה אשר מיישמות שימוש חכם, יעיל ומשוכלל יותר בחומרי הכביסה, כדי לספק ניקוי עמוק ואיכותי יותר, בפחות זמן ותוך שימוש בפחות מים. קחו למשל את טכנולוגיית EcoBubble אשר מקציפה את סבון הכביסה עם תוספת אוויר למים, מה שיוצר בועות סבון זעירות החודרות עמוק יותר לסיבי הבד ומסירות לכלוך, מהר יותר, יעיל יותר ועם שימוש במים בטמפרטורה נמוכה יותר. 

טכנולוגיות כביסה חדשות נוספות לשדרוג כולל של הכביסה שלכם

  • חיבור של המכונה לרשת Wi-Fi והתממשקות לאפליקציה ייעודית – לסטטיסטיקות, הפעלה מרחוק, דיווח על סיום מחזור כביסה ושאר מידע דיגיטלי אפקטיבי ונוח.
  • טכנולוגיות הנדסיות להפחתת רעידות מכונת הכביסה שלכם – תורם להארכת החיים שלה וכמובן מפחית את הרעש ומבטל תזוזות של המכונה בכיבוס פריטים גדולים וכבדים. 
  • תכניות כביסה מהירות במיוחד, עם ביצועים איכותיים – מעולה לכמויות קטנות של בגדים לא מאוד מלוכלכים ושאתם זקוקים להם בדחיפות יחסית.
  • מכונות כביסה משולבות מייבש – שני מכשירים בתוך מכשיר אחד, לחדרי כביסה קטנים במיוחד.
  • חיישנים מרובים ומחשב פיקוד מרכזי מתקדם לשקילת כמות הכביסה, הבנת הרכב הכביסה וכן הלאה – כדי לספק ביצועים טובים יותר, לחסוך בחשמל ובמים ולהגן על הבגדים שלכם.

לסיכום: יש היום מכונות כביסה משוכללות ומתקדמות במיוחד, עם יכולות רבות המאפשרות לכם התאמה אישית מושלמת למכונה שהכי מתאימה לאורח החיים שלכם ושפע של טכנולוגיות שיהפכו את משימת הכביסה ליעילה, נוחה וקלה יותר.

בואו לקרוא מגוון כתבות מעניינות
סוללות פולימר: האנרגיה המתקדמת שמניעה את העתיד
בעידן שבו הטכנולוגיה מתקדמת בקצב מהיר ודרישות האנרגיה הופכות לגבוהות...
מה באמת חסר לכם בחוף הים?
אתם שייכים לאותם האנשים שרק מחכים בכל שנה שעונת הרחצה...
איטום גגות בצפון
המטרה של איטום גגות היא להאריך את תוחלת החיים של...
איך לדעת אם מצבר הרכב תקין
כפי שכולכם בוודאי כבר יודעים, המצבר הוא אחד מהרכיבים החשובים...
פרקטים בצפון
פרקט (בצרפתית "תא קטן") הוא פסיפס גיאומטרי של חלקי עץ...
למה גם באירוע קטן האוכל צריך להיות נהדר?
אנשים הרבה פעמים טועים וחושבים שאם הם מפיקים אירוע קטן,...
מתי מומלץ לפנות אל שמאי מקרקעין בצפון
שמאות מקרקעין היא תחום מקצועי חשוב שיכול לסייע בקבלת החלטות...
מחפשים רואה חשבון? לפניכם כל מה שחשוב לדעת בנושא
אם החלטתם לעשות שינוי בחייכם ולהפסיק לעבוד בתור שכירים, אתם...
איך לבחור אריזה משתלמת ויעילה עבור משלוח המוצרים שלכם?
בין אם אתם שולחים חבילת יום הולדת לקרוב משפחה או...
איך ניתן לטפל בדיכאון קליני?
עד לפני מספר שנים אנשים שסבלו מדיכאון קליני או ממחלות...
אתם ממש לא צריכים לסבול מהכאב כל הזמן
אולי התחלתם עבודה חדשה או עברתם דירה. פתאום אתם מרגישים...
הרישיון שלכם בסכנה? רק עורך דין לענייני תעבורה בראשון לציון ישמור לכם עליו
רישיון הנהיגה הוא משאב יקר ערך עבור כל אדם כמעט....
איך מתמודדים עם הובלה יחסית קטנה?
מצאתם אחד את השנייה ואתם רוצים לעבור לגור ביחד? כל...
איך בודקים האם מישהו מאזין לי לטלפון?
כאשר אנחנו צופים בסדרות מתח אנחנו נחשפים לכל מיני פעולות...
אלו פיצויים ניתן לתבוע בגין לשון הרע
חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965, נועד להגן על כבודו ושמו...
טיפים חשובים שיש לזכור בעת תכנון החופשה לבודפשט
אחרי הטיסה, שום דבר לא משתווה לנסיעה רגועה ומהנה היישר...