בזמן שרב תלמידי ישראל נמצאים בזום, תלמידי תיכון עוצמ"ה עתיד-זוקו לא עוצרים לרגע ומנצלים את אתגרי הקורונה להרחבת המיומנויות הלמידה.
צוות המורים מינף את ההזדמנויות שמשבר הקורונה העמיד והגדיר אותן כ "זמן זהב".
תלמידי בית הספר עוצמ"ה, על אף למידת הקפסולות התמידו בלמידה.
לדברי אוריאל לוגסי, תלמיד כיתה י"ב: "אצלנו לומדים להתגמש ולפעול גם בתקופה שאין בה יציבות – זה חשוב בחיים".
תלמידה נוספת, מאי שילון, ציינה: "אצלנו הצוות רוצה שנתכנן דברים חדשים משל עצמנו".
צוות הוראה בית הספר יצר אי של שפיות באמצעות למידת C.P.B.L, שיטה ייחודית שפותחה בבית הספר, המבוססת על חקר וחוזקות התלמידים דרך למידה רב תחומים. התערוכה שהיוותה יום שיא של תהליך ממושך, הציגה את תוצרי הלמידה. התערוכה הוצגה במרכז הלוגיסטי (מרלו"ג) קריית ביאליק, טרם שליחת המיזם לתחרות ארצית של משרד העבודה.
בין העבודות היו מיצגים שחקרו את שילוב בין גרפיקה, מתמטיקה ולקויות למידה ודרך גרפית להצגת בעיות מתמטיות לצורך שיפור ההבנה . עבודה נוספת חקרה את כללי הבטיחות במוסכים בהיבט של זכויות האדם.
לדברי מנהלת בית הספר, דורית ג'ימס בנימין: "הקורונה חיזקה את הדרך בה אנו פועלים בשגרה. כיתות קטנות, יחס אישי, ליווי עד גיל 25, למידה המבוססת על מיומנויות תקשורת, חשיבה ביקורתית, שיתופי פעולה ויצירתיות למען הקהילה. בתיכון בוטיק כמו עוצמ"ה עתיד-זוקו – ניתן להגיע לכל תלמיד ולאפשר לו לחקור ולשלב תחומי עניין וחוזק".
