בעשור האחרון עולם הפרסום עבר מהפכה משמעותית כשבמקום להשקיע תקציבי פרסום באופליין מותגי ענק מוצאים את עצמם משקיעים תקציבים בפרסום באונליין. אף אחד לא באמת לומד באופן עצמאי איך עושים רימרקטינג בפייסבוק ולכן אם אתם מעוניינים לעסוק בכך מומלץ שתלמדו במקום מקצועי המכין אתכם לעבודה בתחום. אך אם אתם מעוניינים לשכור חברה מקצועית לשם ביצוע רימרקטינג אין ספק שזהו צעד חכם עבור המותג שלכם.

איך עושים רימרקטינג בפייסבוק ומגיעים לקהל היעד הרצוי
כל עולם הפרסום המתמקד בתחום של שיווק בפייסבוק בנוי על אותן טכנולוגיות המאפשרות למפרסמים למצוא את קהל היעד, ולפרסם לו באופן אישי.
פרסום באופן אישי דרך שיווק בפייסבוק מתבצע באמצעות הטמעה של פיקסל של פייסבוק בתוך אתר האינטרנט שלכם. הקוד מאתר את הגולשים, ומנטר את הפעילות שלהם ברשת. תוך כך, הוא מצליח לפרסם להם את המוצר או את המותג שלכם. או את השירות שאתם מציעים, למעשה, כמעט בכל מקום שהם נמצאים בו.
הסוד הוא לפרסם במידה, ולא בהגזמה. אם תפרסמו ולא תדעו איך עושים רימרקטינג בפייסבוק במידה נכונה ומתאימה, עלולים לדווח עליכם. דיווח עליכם ועל הקמפיינים יגרום לכך שתוסרו ממודעות הפרסום, ופייסבוק עלול לשלול מכם את היכולת לפרסם לזמן קצוב.
עולם השיווק בכלל וגם עולם של השיווק בפייסבוק הוא עולם שבנוי על סמך חוקי הרשת החברתית הגדולה בעולם. אותה רשת חברתית גם דואגת לגולשים שלה, שלא יחוו ספאם, או הטרדות מצד המפרסמים. ומאפשרת לגולשים לדווח על פרסומות מוגזמות.
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק משולב קידום אורגני וממומן
איך עושים רימרקטינג בפייסבוק אתם כבר יודעים, אך שיווק בפייסבוק באמצעות רימרקטינג הוא לא מספיק. חשוב לעשות זאת באמצעות עוד פעולות שיווקיות ברשתות החברתיות ולשלב בין פייסבוק, לאינסטגרם למשל.
בשנת 2012 פייסבוק העולמית רכשה את הרשת החברתית אינסטגרם ובכך הפכה אותה למעצמה אפילו גדולה יותר ממה שהיתה. הרכישה הזאת העניקה לאינסטגרם את מערכת הפרסום של פייסבוק, וכך בקליק אחד אנחנו יכולים לפרסם בשתי הרשתות החברתיות.
הטמעת הפיקסל, עם יצירת קמפיינים ממומנים ממוקדים, ופעילות אורגנית של התערבויות וניהול יחסי הציבור ברשתות, כל אלו יעניקו לכם פעילות שיווקית איכותית. מטרת השיווק היא בסופו של דבר להביא לידים יוניקיים, שיהפכו ללקוחות, שיהפכו לרווחים. ומעבר לנוכחות ברשתות, זוהי למעשה מטרת השיווק בפייסבוק, או בכל מקום אחר ברשת.
3 טיפים לניהול תוכן איכותי בזמן רימרקטינג ובכלל
- צרו תוכן מקורי וייחודי
האותנטיות היא הדבר הכי חשוב ביצירת תוכן ייחודי. צרו תוכן בגובה העיניים שידבר אל קהל היעד שעבדתם כה קשה ליצור, לטרגט, ולבצע לו רימרקטינג.
- בצעו התערבויות
להתערבויות יש תפקיד מהותי וחשוב בפעולות שיווק בפייסבוק היות והן יוצרות את הקשר האמין עם הלקוחות הפוטנציאליים והעתידיים שלכם.
- קידום ממומן מוסיף המון
לקמפיינים ממומנים משולבים רימרקטינג ושאר פעולות שיווק בפייסבוק יש משמעות מהותית והם למעשה אלו שמושכים באופן מיידי את תנועת הקהל אל הדף שלכם. ואל התוכן שאתם יוצרים. תוכן איכותי, משולב גרפיקה מתאימה וקידום ממומן בפילוח קהל יעד מדויק, יביאו לכם תוצאות מקסימליות.