כולם יודעים מה זה שירותי אופיס 365עבור עסקים, אבל האם אתם מודעים לכל היתרונות שלו? אופיס 365 הוא יותר מסתם תוכנת סנכרון. זוהי חבילה מלאה של יישומים מבוססי ענן העוזרת לכם להגביר את הפרודוקטיביות ושיתוף הפעולה בתוך העסק שלכם. עסקים הפועלים עם עזרתם של שירותי ענן יראו בדרך כלל עלייה של 33% בהכנסות, על ידי יישום היתרונות של אופיס 365.
יתרונות השימוש בשירותי אופיס 365
כדי ליישם את מירב היתרונות שמציע שירות אופיס 365 עבור העסק שלכם, החזיקו בכל הכלים שהעסק שלכם צריך כדי לעבוד בצורה יעילה יותר. אופיס 365 מגדיר את העסק שלכם עם הכלים הדרושים לו כדי להשיג צמיחה ללא חת. חלק מהכלים הללו הם:
- אוסף יישומי Microsoft הטובים ביותר, כולל Word, PowerPoint, Outlook, Skype for Business ו-OneNote.
- סנכרון מקוון עם המייל והיומן שלכם.
- SharePoint. פורטל אינטרנט מקוון לעסק שלכם לאחסון ושיתוף במסמכים בתוך צוותים שונים.
- OneDrive הוא פתרון אחסון קבצים בענן עבור העסק שלכם.
- Power BI הוא כלי בינה עסקית שיספק לכם תובנות חדשות לקבלת החלטות חכמות.
תוכלו לגשת למסמכי המשרד שלכם בכל מקום ובכל זמן
עכשיו, בעזרת אופיס 365, אתם יכולים לקחת את המשרד איתכם לכל מקום שאתם הולכים, כשאתם בתנועה, מחוץ למשרד או בבית. אופיס 365 מאפשר לכם להתחבר למשרד שלכם מכל מקום. Microsoft אופיס 365 מבוסס ענן לחלוטין, כלומר אתם יכולים לגשת לקבצים, הדואר האלקטרוני ותוכניות Office שלכם בנייד, במחשב הנייד או בשולחן העבודה שלכם בכל מקום שתרצו. תהיה לכם את היכולת לערוך את המסמכים שלכם מכל מקום בכל מכשיר עם עובדים שנמצאים מחוץ למשרד או עם לקוח שנמצא בכל מקום בעולם. עם השינויים הנוכחיים שמתרחשים כיום בעולם, עבודה מרחוק וגמישות, מעולם לא היו קלים יותר ליישום.
אתם תמיד תהיו מאובטחים בעזרת אופיס 365
לאנשים רבים עדיין יש הרושם שהענן אינו מאובטח. אבל זה לא המקרה. אם כבר להפך, שירותי ענן לעסקים מאובטחים ביותר, אם סביבת הענן שלכם בנויה כהלכה. הכל תלוי איך אתם משתמשים בתכונות הזמינות ובאילו אמצעי אבטחה אתם משתמשים. חלק מתכונות האבטחה שאתם יכולים להפיק אותן בעזרת אופיס 365 הן:
- הצפנת הודעות, המאפשרת לשלוח מיילים מוצפנים שלא יאפשרו לאף אחד מלבד הנמען לפתוח אותם.
- Advanced Threat Analytics יאפשר לך לזהות כל פעילות חשודה בזמן אמת, ולהפחית את הסיכון לנזק. שירות זה יאפשר לעסק שלכם לזהות במהירות כל איומים, להפחית איומים כוזבים ולתכנן בקלות את הצעדים הבאים שלכם כדי להגן על העסק שלכם מכל פעילות חשודה.
- ניהול מכשירים ניידים מאפשר לך לנהל את אופיס 365 במכשירים הניידים של העובדים שלכם. במסגרת תכונה זו, אתם יכולים לנהל מדיניות אבטחה של המכשיר, להציג דוחות מכשירים ולמחוק מרחוק מכשיר אם הוא אי פעם ייגנב.
כדי לדאוג להתקנה מיטבית של שירותי אופיס 365 במערכת העסק שלכם, כדי לפנות למומחים, אשר יבצעו את ההתקנה בצורה מקצועית ואמינה. חברת 'יזמקו' תדאג להתקנה אמינה של השירותים והדרכת עובדים עבור שימוש בשירותי האופיס.